Domů / FAQ
Facebook
 
 
Naskladňujeme...

20.7. novinky od GALERIA PAPIERU

např. WYPRAWA DO RAJU

1.7. papírové kytky CHERRY

26.6. vyřezávací šablony ROSY OWL

20.6. práškové barvy BRUSHO

17.6. letní sada SUMMER BLISS

16.6. doplňujeme Scrapiniec

15.6. razítka Gorjuss

14.6. šablony od Broučka

13.6. Artemio ADORABLE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAQ

Vaše často kladené otázky... a naše odpovědi :-)


EET... od 1.3. 2017 podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


STÁLÁ AKCE PRO NEZISKOVÉ ORGANIZACE (školy, školky, domovy důchodců apod.)

Těmto neziskovým organizacím nabízíme slevu ve výši 7%. Výše objednávky by měla překročit 500,-Kč.

Podmínky pro získání slevy :

  • registrace v našem e-shopu s platným IČ
  • adresa doručení na adresu školy nebo neziskovou organizaci

Po registraci v našem e-shopu nás prosím kontaktujte, Váš účet nastavíme na nižší ceny. Pokud objednáte bez naší slevy, vyčkejte s platbou A TAKÉ NAPIŠTE! ... CENU SNÍŽÍME a upravíme Vaši registraci.


"POKUD JE ZBOŽÍ SKLADEM, OPRAVDU JEJ MÁTE?"

Tento dotaz poslední dobou dostáváme snad denně... Ano, veškeré zboží, které jde dát do košíku a objednat máme skladem a ještě ten den můžeme na Vaše přání odeslat. Záměrně nenabízíme něco, co nemáme... tzn. narychlo nedoobjednáváme někde jinde.  Bohužel se může stát, že některé poslední kusy nemůžeme v našem skladu dohledat, ale stává se to velmi zřídka.


"CO TO JSOU PŘEDOBJEDNÁVKY?... A JAK SI JE UDĚLAT?"

O "hromadných" předobjednávkách Vás vždy maily informujeme, případně tyto informace vyvěšujeme na nástěnce.  Na některé značky, např. Memory Box apod. můžete psát předobjednávky průběžně. Tzn., Vy  nám napíšete mailem Vaši poptávku a my ji při nejbližší příležitosti objednáme a budeme Vás informovat o naskladnění. Předem nebereme peníze, vždy platíte až to, co opravdu přijde a vy chcete. Na tyto  Vaše maily odpovídáme! ALE... je Vás už hodně a může se stát, že někoho přehlédneme. Proto pokud se Vám zdá, že nereagujeme, napište znovu :-) My to nebereme, že nás uháníte, ale že opravdu o zboží máte zájem!


"REZERVACE ZBOŽÍ A NÁSLEDNÉ SLOUČENÍ VŠECH OBJEDNÁVEK"

Neustále doplňujeme nové scrapbookové zboží. Z tohoto důvodu Vám nabízíme možnost sloučení objednávek. Díky tomu ušetříte na poštovném. Všechny objednávky jsou závazné. Vzhledem k omezené možnosti skladování a hlavně velkému množství takových objednávek, je rezervace možná 30 dnů od první objednávky (prodloužení pouze po vzájemné dohodě).

Postup při objednání

  • vložte zboží do košíku a přejděte k dokončení objednávky
  • vyplňte prosím všechny údaje a vyberte ZPŮSOB PLATBY - REZERVACE
  • jakmile budete posílat poslední objednávku, zvolte platbu a do poznámky napište UZAVŘENÍ OBJEDNÁVEK. My vám pošleme kompletní součet plateb. Variabilní symbol je vždy číslo poslední objednávky.

Co je... HLÍDACÍ PES

Pokud chtete být automaticky informování o naskladnění zboží, které nyní nemáme skladem, využijte tuto naši službu. Hlídací pes Vás bude emailem upozorňovat na doskladnění konkrétního zboží. Najdete jej vždy pod podrobným popisem.

Opište kontrolní kód, napište Váš email... jakmile zboží naskladníme, automaticky Vás budeme ihned informovat.


Co je... Platba kartou

Naše platební brána pro akceptaci karet se opírá o spolupráci s lokálními bankami v České republice. Výhodou je naprostá bezpečnost a důvěryhodnost. Platební bráno AGMO je registrována u České národní banky. Působí v České republice, Slovensku, Polsku a Maďarsku.


Co je... ePlatba+

Jak on-line platba funguje? Zákazník po dokončení výběru zboží v e-shopu obchodníka zvolí jako platební metodu Expresní bankovní převod, vybere svou banku, vstoupí do elektronického bankovnictví a v případě, že zákazník je klientem některé z bank umožňující režim „plus“, při vstupu do elektronického bankovnictví uvidí již vyplněný příkaz k úhradě. Pro potvrzení platby zákazníkem obchodník je obratem informován o provedení platby a může expedovat zboží.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.


Co je... eSloženka?

Tento způsob platby můžete využít při slučování více objednávek najednou (rezervace). eSloženka je e-mailová výzva k platbě bankovním převodem s okamžitým potvrzením úhrady. Jak to funguje? V e-mailu zaslaném zákazníkovi je uvedena rekapitulace nákupu a odkaz na platební bránu pro bankovní převod. Po kliknutí na odkaz Zákazník vybere svou banku, vstoupí do elektronického bankovnictví, provede platbu. Obchodník je obratem informován o  provedení platby zákazníkem a  může expedovat zboží.


Co je... OBLÍBENÉ ZBOŽÍ?

Funkce pro zrychlení a zjednodušení nákupního procesu. V zásadě se jedná se o standardní seznam oblíbených položek (Oblíbené). Každý registrovaný zákazník má k dispozici jen jeden soukromý (nikomu jinému se nezobrazuje) seznam přání. Pro přidání nové položky je zapotřebí se přihlásit a následně v detailu vybraného produktu kliknout na odkaz „Přidat do seznamu přání“. Seznam je přístupný v sekci „Můj účet“, kde je rovněž možné z něj jednotlivé položky odebírat.

Můj seznam přání ocení především ti zákazníci, kteří si v e-shopu určité zboží objednávají pravidelně (např. každý měsíc) a nechtějí se k němu pokaždé zdlouhavě proklikávat. Zboží, které není skladem má před názvem červený čtvereček. Pokud zboží opět naskladníme, čtvereček zezelená.


Co je... SEZNAM DÁRKŮ?

Tato funkce slouží pro vytvoření veřejně dostupného seznamu zboží, které by zákazník rád dostal jako dárek. Tradičním a velmi oblíbeným způsobem využití jsou svatební seznamy dárků.

Každý registrovaný uživatel může vyhledávat seznamy dárků na základě jména/e-mailové adresy a zjistit tak například, co by udělalo radost jeho blízkým (za předpokladu, že tito mají vytvořený účet na stejném e-shopu).

Pro přidání zboží do seznamu je zapotřebí se přihlásit a následně v detailu vybraného produktu kliknout na odkaz „Přidat do seznamu dárků“. Seznam dárků lze editovat v sekci „Můj účet“ - „Můj seznam dárků“. Zde je mj. i možné seznam nastavit jako neveřejný, ovšem jeho používání pak už v podstatě ztrácí svůj smysl.

Již vytvořený seznam lze rovněž pomocí předpřipraveného formuláře poslat na zadanou e-mailovou adresu. Adresátovi bude doručen e-mail obsahující logo e-shopu, doprovodný text a odkaz na e-shop. Tímto způsobem uživatel na seznam lehce upozorní i ty své příbuzné či známé, kteří daný internetový obchod neznají.


Co je... LISTMANIA SEZNAM?

Jedná se o komplexní seznamy zboží, sloužící k podpoře zákaznické komunity e-shopu. Každý registrovaný zákazník si v případě zájmu může založit svůj vlastní seznam – stačí jen zadat název, popis a autora (kolonka „autor“ je standardně předvyplněná jeho uživatelským jménem). Tyto údaje lze v administraci („Můj účet“ – „Můj Listmania seznam“) dodatečně upravovat. Je zde také možné odstranit ze seznamu jednotlivé položky, případně ho smazat kompletně celý a následně vytvořit nový. Seznamů lze mít samozřejmě více.

Všichni uživatelé mohou již hotové a zveřejněné Listmania seznamy (včetně svého vlastního) hodnotit hvězdičkami a komentovat.

Přehled seznamů se také nachází v pravém sloupci při výpisu kategorie (je-li v seznamech zboží z dané kategorie) a detailu zboží (je-li v seznamech právě toto zboží). Vždy se zobrazuje ikona prvního produktu z vyhovující podmnožiny (ten, který byl do seznamu přidán jako první). Odkaz na ikoně vede na konkrétní zboží, odkaz na názvu seznamu vede na seznam. Pořadí produktů v seznamu není možné měnit.

V pravém sloupci pod výpisem seznamů se nachází políčko pro rychlé vyhledávání seznamů ostatních uživatelů (pozn.: hledá se v názvu/popisu seznamu, nikoliv zboží). U jednotlivých produktů se zobrazují originální komentáře/popisky autora seznamu. Zboží se dá ihned koupit.